1400-08-18 12:21
1549
3
76957

خبرنگاران فقط حق ایستادن پشت شیشه را دارند!

در مراسم افتتاح کارخانه نوآوری گرگان که با حضور معاون علم و فناوری رئیس جمهور انجام شد متولیان برگزاری به اصحاب رسانه عنوان کردند شما فقط حق ایستادن در پشت شیشه در مراسم را دارید و این مسئله باعث اعتراض و ترک جلسه از سوی برخی از اصحاب رسانه شد.

به گزارش گلستان ما، افتتاح ششمین کارخانه نوآوری گرگان در حالی رقم خورد که این مراسم با چاشنی بی احترامی با اصحاب رسانه و برخی از مسئولان همراه بود.

در آیین افتتاح کارخانه نوآوری گرگان و در محل برگزاری سالن جلسات و در حالی که سالن از جمعیت خالی بود فردی به عنوان متولی برگزاری مراسم با لیستی به سراغ اصحاب رسانه آمد و در حالی که از صبح زود این همکاران در حال انتشار اخبار سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بودند بیان کردند که شما حق نشستن در سالن جلسات را نداشتیم و تنها اجازه ایستادن در پشت شیشه مراسم را دارید.

این مسئله باعث دلخوری اصحاب رسانه شد و از آنجایی که مسئولان پارک علم و فناوری استان گلستان جایگاه رسانه را درک نکرده بودند به نشانه اعتراض سالن را ترک کردند.

علاوه بر اصحاب رسانه برخی از مسئولان هسته فناور و همچنین فعالان حوزه استارتاپ و فضای مجازی نیز با چنین مسئله ای رو به رو بودند و متولی برگزاری برنامه عنوان کرد که برای شما جایی در برنامه دیده نشده است.

این در حالی بود که برخی از این افراد دعوت نامه رسمی از پارک علم و فناوری برای حضور در این مراسم را دریافت کرده بودند.

به نظر می رسد که این اقدام برای مدیریت فضای حاکم حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در گلستان بود چرا که بسیاری از این هسته های فناور به این مسئله انتقاد داشتند که کارخانه نوآوری گرگان جایگاهی برای آنان نداشته و این محل به جای حمایت از جوانان فعال در عرصه استارتاپ و فناوری به هلدینگ های بزرگ واگذار و اجاره داده شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.